[smartdoctor] Re: HLK i povjerenstvo za PZZ

  • From: Marko Rađa <markoradja@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Aug 2012 10:08:06 +0200

Znači ako jučer nije prošla nestručnost, ughljebljenje i soljenje pameti,
valjda će danas proći sujeta....
Neka kolege sami procjene da li je ovo sujeta ili podsjećanje na
greške *vodstva
KoHOM-a *pri odluci o kako se to popularno danas zove strateškim
partnerstvima (Minigo je ušao u drugi krug sa 40 i koliko KoHOM-ovih
glasova i manje od 10 svojih), a sa odmakom od godine dana čini mi se da i
članstvo KoHOM-a uviđa da je izabran krivi partner i podržan krivi
kandidat. Tko je htio imalo razmišljati iz prethodna dva Minigova mandata
mogao je vidjeti kakav je (ali najlakše je glasati po direktivi, a malo
teže je razmišljati i planirati unaprijed). Ja i dalje stojim iza tvrdnje
da je *ne KoHOM već vodstvo KoHOM-a krojilo izbore* jer je dirigiralo sa
više od 40 glasova delegata.

Što se tiče konstruktivnih prijedloga, ponovno podsjećam da sam još u
svibnju poslao na Povjerenstvo PZZ konstruktivno pitanje i prijedlog (da
podsjetim - Zakon o oružju) - odgovora još nema - da podsjetim kolege ovo
nije pitanje samih službi HLK već pitanje Povjerenstvu za PZZ, Predsjedniku
i prvom dopredsjedniku HLK.

Dana 22. kolovoza 2012. 22:31 "Dr. Marija Klarić" <

--
*

Marko Rađa dr.med.*