[smartdoctor] Re: HLK i povjerenstvo za PZZ

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Aug 2012 15:34:45 +0200

Mislim da nije bitno je li liječnik iz redova PZZ-a ili SKZZ-a ,ako mu je
zaista stalo do liječničke struke i uvjeta rada svih svojih kolega.Ima
LOM-a/SOMA-a koji gore tlače svoje kolege nego itko drugi u sustavu.Ima
LOM-a/SOM-a kojima je potpuno svejedno i za sustav i za kolege,ima SKZZ
doktora koji bi  unaprijedili sustav da svima bude bolje-pa i PZZ-u ....

JEDINI UVJET za pošteni rad je SAVJEST-a na to rijetko nailazimo.

Marko,kriv nam je svatko u HLK ko ne radi posao za koji dobija plaću.Mi u
tome nismo ništa krivi.Ida