[slikom] Re: komentar vijesti iz Alfanuma

  • From: "Milica Ilic" <milicaili@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Nov 2007 23:22:25 +0100

    Pozdrav od mene. Imala bi dva pitanja sto se tice anridera. 1. Kada
pritisnem slovo p on mi cita peri? I drugo je pitanje kada sam na internetu
i kada hocu da skrolujem stranu sa page down anrider mi ubrza govor i moram
da izlazim iz svega da gasim komp da bi normalno citao, ili se uspori pa
pocne da pjeva i da grozno cita po dva slova, muzicar sam pa mogu reci
bukvalno pjeva. Ne desava se to uvijek, ali vrlo cesto. Nadam se da cete
program i dalje razvijati, i hvala Bogu i vama, da mogu da citam sta god
hocu, i da radim samostalno na kompu. Zaista sam zahvalna vama Profesore,  i
sjajnim momcima Ivanu Kostovu, i Nikoli Djordjevicu koji su me ucili.
Pozdrav od Milice Ilic