[slikom] Re: komentar vijesti iz Alfanuma

  • From: Dobrinko Davidović <dobrinko@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Nov 2007 23:07:14 +0100

Pozdrav svima.
Prema mom skromnom iskustvu, koristenja sinteza govora, mislim da je anrider
skup u odnosu na lakocu dostupnosti drugih sinteza, koje svojom kvalitetom
ne zaostaju za anriderom.
Sto rece Gordan, naj svijetliji primjer je Wintalker, koji radi bez
prekorno, a i sbl file je rijesen na zadovoljavajuci nacin. Ako je kompjuter
skromnijih mogucnosti, anrider nema stabilnost, kako brzine tako i visine
glasa citaca, a takodje ima stepenaste prelaze izmedju odredjenih glasova, a
o akcentu ne bih da komentarisem, prem da bi trebao biti srecnije rijesen,
Takodje nije rjeseno pravilno citanje engleskih rijeci. Mislim da je anrider
nus proizvod, ekonomsko opravdanih investicija.
Bez obzira na izneseno miislim da je anrider dobra stvar sa velikim
rezervama za poboljsanje, u sadasnjem tehnoloskom trenutku.
Pozdrav za prof. Delica.