[slikom] Re: Fw: Vesti iz AlfaNuma

  • From: "ANAMARCIC" <marcicana@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Nov 2007 23:40:26 +0100

Postovani profesore
Prezadovoljna sam Anriderom i onim sto mi on pruza. Na nasem trzistu nema
uredaja za domacinstvo koje bi njihovi proizvodjaci hteli prilagoditi nasim
potrebama. Neki pokusaji su propadali zbog procene da je mali broj korisnika
tj potrosaca. Nasi savezi uvoze satove, kuhinjske vagice, toplomere, Merace
pritiska trenutno se nemogu setiti jos nekog pomagala. Na zalost ta pomagala
su naj cesce na engleskom jeziku. Mi stariji teze vladamo engleskim jezikom.
Svaki uredjaj koji bi progovorio nasim jezikom bio bi velika pomoc.Mojim
pitanjem izrazila sam samo zelju ne znajuci koliko je to tehnicki moguce i u
vasim mogucnostima. Zadovoljna sam stoste me saslusali i nadam se da ce
mladi istrazivaci vaseg tima mozda razmisliti o mogucnostima. Lep pozdrav i
puno uspeha u daljem radu sa nasom podrskom ili bez nje.
Ana