[slikom] Re: Fw: Vesti iz AlfaNuma

  • From: Saša Grbić <gsasa@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Nov 2007 22:59:32 +0100

Iksi je vec iznio misljenje koje sam ja htio iznijeti, a i profesor je dao svoj
odgovor, tako da o tome necu. Ovo sto cu sad pitati ne odnosi se samo na
profesora, nego na sve listere. U zadnje vrijeme sam instalirao nekoliko
AnReadera na racunare sa integrisanim zvucnim kartama. Pritom AnReader dosta
losije izgovara sustava slova, tipa s, z i sl. nego sto je to slucaj na
karticama koje nisu integrisane na plocu. Takodje kad u kontrol panelu u stavci
speech pokusam staviti neki od glasova AnReadera kao defaultni prijavi mi neku
rundll gresku. Nemogu sad tacno da se sjetim o cemu je rijec, ali prije kratkog
vremena neko ju je ovdje na listi proslijedio. Napominjem da ovaj problem nisam
imao nikada sa racunarima gdje je zvucna karta u pci slotu.