[slikom] Re: Fw: Vesti iz AlfaNuma

  • From: "ANAMARCIC" <marcicana@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Nov 2007 00:18:30 +0100

postovani profesore
Prezadovoljna sam Anriderom i njegovim mogucnostima.Zadovoljna sam
cinjenicom da ste saslusali moju zelju, izrazenu kroz pitanje. Da li je to u
okvirima vaseg naucnog rada, nisam razmisljala.Poznato mi je da je tehnicki
moguce. Nasi savezi uvoze skupa pomagala i to na engleskom jeziku. Mi
stariji teze savladjujemo jezicku barijeru i u slucajevima kad imamo novac
za pomagalo. Veoma su nam vazni satovi vage kako kuhinjske tako i za telesnu
tezinu, toplomeri, meraci pritiskai drugi uredaji gde imamo numerisane znake
a nisu reljefno izrazeni. Proizvodjaci kojima su se obracali nasi
predstavnici, pravdali su se da je mali broj potrosaca sa takvim zahtevima i
potrebama. Ja se ipak nadam da cu mlade istrazivace vaseg tima podstaci na
razmisljanje. Puno uspeha u u daljem radu uz nasu podrsku ili bez nje.
Ana