[slikom] za profesora i alfa num

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Nov 2007 06:33:55 +0100

i ja bih hteo da se zahvalim celom timu alfa numana anrideru. pre toga sam
koristio wintoker i svako ko je imalo realan mora priznati da se ove dve
sinteze zaista nemogu ni porediti kada je u pitanju srpski jezik.
mada se za izgovor engleskih reci mora traziti neko drugo resenje.
i kod mene sa svim verzijama anridera ima problema sa izgovorom slova p.
uvek  to izgovara kao pe..
ali na to sam se navikao.
isto i to da nikako nisam mogao da se naviknem na novi izgovor i to je bilo
jako lose sve dok u novu verziju anridera nisam prebacio file iz predhodne a
koji se zove.
tts_repository_16k.bin
sa njim nova verzija anridera daleko je bolja od
njenog izvornog oblika..
sa tim se slozio i Nikola Djordjevic..
ali do dana danasnjeg u vezi toga nije uradjeno nista.
nadam se da ce to uskoro biti odradjeno.
isto tako bih  podrzao anrider za mobilne. nemora mu biti kvalitet kao u
racunaru.
ali ce svakako biti bolje neko ceska sinteza koju sada koristim.
veliki pozdrav i hvala jos jednom celom timu  Alfanuma