[slikom] Re: predlog za profesora

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Nov 2007 03:29:34 +0100

Mislim da je Suzin i Marijin predlog dobar. I Slažem se da bi savez to
trebalo da reši sa izdavačkim kućama. Alfa num bi mogao da svoj proizvod
promoliše na našim univerzitetima u najvećoj meri profesorima i nastavnom
osoblju kako bi se oni uverili da zloupotrebe njihovih knjiga neće biti.
Savez bi sa njima sklapao neku vrstu ugovora sa izdavačkim kućama da se sva
njihova izdanja mogu uneti u aplikaciju bez bojazni da će doći do
zloupotrebe autorskih prava Od prošle garniture vlasti se nešto takvo teško
moglo očekivati. Danas sam saznao da je za sekretara izabrana Branka
Šćepanović koju poprilično dobro poznajem i nadam se da  će ona nešto slično
preduzeti ona je žena sa modernim sshvatanjima i mislim da će prepoznati
potrebe slepih i slabovidih školaraca i studenata. .