[slikom] Re: predlog za profesora

  • From: "Vlado Delic" <vdelic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Nov 2007 15:25:04 +0100

Pozdrav za Viktora.
AlfaNum svakako sa znatizeljom prati zbivanja na trzistu citaca ekrana i
sigurno ce razmotriti sve mogucnosti. Za anReader je napravljena SAPI podrska i
svi SAPI kompatibilni citaci funkcionisu sa anReaderom. Meni su u okviru Viste
ubacili anReader u Narator i to radi, ne tako dobro kao sa Jawsom, ali
ocekujemo dalji napredak citaca ekrana koji su u sklopu operativnih sistema
koje svakako koristite. Onda ce samo ostati pitanje ume li sintetizator govora
da cita na vasem maternjem jeziku ili ne. Verujem da ce vremenom i
sintetizatori govora na srpskom i drugim srodnim jezicima takodje biti sastavni
deo operativnih sistema koje koristite.

Odgovore na Suyanine i Marijine predloge sam poslao posebno. Zajedno mozemo
uraditi vise.

Pozdrav,
prof. Delic