[slikom] Odgovor iz Komercijalne bane.

  • From: "Sinisa Boljanovic" <patroklo@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Nov 2007 16:00:07 +0100

Pozdrav svima!

Upravo sam dobio e-mail iz Komercijalne banke povodom online bankarstva i
kopiram ga da ga i vi procitate.

"Postovani Sinisa,

Zahvaljujemo se na pohvalama i sugestijama upucenim Web E-Bank servisu
Komercijalne banke.

Poceli smo sa testiranjem koriscenja WEB E-Bank servisa putem screen reader
alata i veoma bi nam pomoglo da znamo koju verziju ovog alata vi koristite,
kako bi utvrdili problem koji ste naveli u vasem mejlu. Kada zavrsimo
testiranje obavesticemo vas putem e-maila o rezultatima i daljim koracima
koje cemo
preduzeti kako bi Vam omogucili nesmetano koriscenje ovog servisa.

Srdacan pozdrav,

Natasa Cokic

Sektor platnog prometa

Odeljenje elektronskog bankarstva

Palmira Toljatija 5, 11070 Beograd
         Tel:  (+381 11) 2018-515, 2018-516, 2018-517, 2018-506
         Fax: (+381 11) 2691-338

E-mail:
natasa.cokic@xxxxxxxxxxx
www.kombank.com