[slikom] Re: predlog za profesora

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Nov 2007 00:00:49 +0100

Dobro bi bilo da se Anrider prilagodi za neku besplatnu sintezu npr e speak
kako bi se mogla koristiti na besplatnim aplikacijama kao što je Linuks.
Garantujem da bi svi prešli na linuks umesto na Windows. Ja bih među prvima.
Tako oni koi su zaposleni nebi imali problema u svoim firmama što koriste
nelegalan Jaws kao što su neki ljudi imali.