[slikom] Re: Odgovori na pitanja u vezi sa AlfaNum projektom

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Nov 2007 23:55:29 +0100

Profesore i da je moguće skemirati kako ćemo skener nositi sa sobom gde
idemo zar to nebi bilo glomazno. Suza a i ostali su mislili da se napravi
jedna spravica koja bi se prislonila na novčanicu i ona bi očitala cifru.
Koliko ja znam tako nešto već postoji ali na engleskom i za njihove
novčanice. Pozdrav D