[slikom] Re: Odgovori na pitanja u vezi sa AlfaNum projektom

  • From: "Iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Nov 2007 19:12:24 +0100

Pozdrav profesore! Koliko znam za sada postoje malecki uredjaji koji se
krecu negde oko 10 eura koji prepoznaju euro i funte i to tako sto ispisuju
na brajevom pismu vrednost novcanice.
Mislim da jedna austrijska firma prodaje takav uredjaj i kosta kod bate
joksimovica 350 dinara. Za cenu nisam skroz siguran ali ono sto nije dobro
je sto ne prepoznaje dinare medjutim ovo se moze napraviti cini mi se bez
nekih vecih problema. Skener jeste dobro resenje ali kada ste u kuci, ali
sta se desava kada se recimo nalazimo u taksiju i treba da platimo voznju? U
tom slucaju nam je od ne procenjive vrednosti ovakav uredjajcic.
Iskreno ne verujem da njegova proizvodnja kosta puno sto se moze videti iz
cene istog.