[slikom] predlog za profesora

  • From: "Viktor Zivojinovic" <advokatzivojinovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Nov 2007 02:36:36 +0100

Postovani profesore da li bi vas team alfa numa mogao da u novu verziju an
readera ukljuci i nvda citac ekrana koji bi poboljsali i  prilagodili za srpski
jezik...
Mislim da bi ovo omogucilo da se an reader lakse distribuira i da bude jako
dobro resenje za citanje srpskih tekstova bez prisustva ne legalnih citaca
ekrana kakav je jaws sa crackom.

  Ovo bi takodje doprinelo i laksem zaposljavanju jer bi firme imale manje
troskove za prilagodjavanje radnih mesta za slepe.

 Stose tice suzaninih i marijinih predloga oni jesu dobri ali je problem u tome
sto ne postoi ni jedna organizacija ni udruzenje cija je delatnost pribavljanje
i distribuiranje knjiga za slepe korisnike, a ovakve kakve su organizacije za
slepe i slabovide ocigledno nisu sposobneda na pravi nacin rese taj problem.

  Nemojmo kriviti profesore jer svako ima pravo da se stiti od kopiranja i
prestampavanja, ali bi mogli da okrivimo organizacije koje se nisu setile da
svojim clanovima i studentima i djacima omoguce ne smetan pristup knjigama i
drugoj literaturi u formatima dostupnim njima.

  Ja sam na pravnom fakultetu bez vecih problema dolazio do literature koja mi
je potrebna u elektronskom formatu i to sam sve postigao uz razumne i
konstruktivne predloge mojim profesorima i izdavacima.

  Profesor Delic je napravio klijencku aplikaciju ali profesor Delic ne moze
niti je duzan dase bavi nabavkom udzbenika i druge literature za tu aplikaciju
vec je to duzan i to rade organizacije i asocijacije slepih kojima je to
posao...

 izvinjavam se na ovako dugackom mailu.
Srdacan pozdrav

 S postovanjem