[SKRIVA] Re: Bonniers tackar nej

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 May 2009 15:46:33 +0200

Jon L:>Jag tror inte Opera stöds av Hotmail. Det är bara firefox, safari>och
explorer (så klart) som funkar.  Nå, det är det är knappast Hotmails sak att
avgöra. Hotmail ser till att stödja en tredje standard (HTML + ev skumma
tillägg) och sedan är det Operas sak att se till att stödja samma sak (HTML +
skumma tillägg). De bägge skall alltså stödja en tredje standard; Hotmail i sig
är ingen standard.  (Och det är antagligen i floran av skumma tillägg ev
problem ligger. Livet vore enklare om alla programvaror och tjänster bara
stödde HTML med vaniljsmak, och därutöver bara ett minimalt antal skumma,
exotiska tillägg som bara rör till saker!)--AhrvidPs. Jag lutar åt att det är
Hotmail som gjort något skumt som ger radbrytningsproblemen. (Man torde ha
frångått standard - och nu får man se till att gå tillbaka innan man tappar för
många kunder!)
Windows Live™: Keep your life in sync. Check it out!
http://windowslive.com/explore?ocid=TXT_TAGLM_WL_t1_allup_explore_012009-----