[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] obećanja-ludom radovanja...

  • From: Petar Strinić <aprolozac@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 3 Dec 2014 20:02:24 +0100

Pitanje i rasprava je o tome:Da li je za pacijente bolje da sa njima radi
specijalist /specijalistica obiteljske medicine koja ima 4 godine
specijalizacije i 1 godinu staža ili njegov/njena kolegica koja 5 godina
radi u "općoj" ?
Da li je za nas koji smo danas u sustavu bolje da za ulazak u sustav barem
bude prednost  specijalizacija ?
Naravno da svi koji su danas u sustavu trebaju odraditi radni vijek po
istim uvjetima .
Ponižavajući ili obezvrjeđujući "našu" struku i "našu" specijalizaciju
nećemo postići ništa dobro. Što nudimo mladima svojim stavovima i
primjerom? Bezvrijednu specijalizaciju koja se može nadoknaditi radom ? Zar
nakon 20 godina rada u školskoj medicini, medicini rada, ginekologiji,
pedijatriji, kirurgiji ... ne bi mogli raditi bolje od mnogih drugih?  Ja
mislim da je i 10 godina dovoljno.
ALI samo u našoj struci može se pojaviti psihijatar, kirurg, internist i
imati prednost pri zapošljavanju.
Možete li zamisliti natječaj za zapošljavanje liječnika u timu školske
medicine na koji se javi spec. školske medicine, pedijatar , spec.
obiteljske medicine i liječnik sa završenim fakultetom. Koga bi ravnatelj
zaposlio? Zar ne bi odabrao pedijatra? Naravno da ne bi jer NEMA
diskrecijsko pravo NE priznati specijalizaciju.
Jedina specijalizacija koju ravnatelj DZ NE MORA priznati je obiteljska
medicina.
Ako je svima to normalno, meni ipak nije.

Možda našu specijalizaciju treba i ukinuti, ali svejedno ja kao pacijent
želim da naš sustav bude sličan Njemačkom ili Norveškom ili Austrijskom ili
... nekom sličnom u zapadnoj EU.

Lijepi pozdrav.
Zdravi i veseli bili !
Dana 3.12.2014. 19:09 "Anđelko Glivar dr.med." <aglivar@xxxxxxxxxxxx> je