[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: PROÈITAJTE (c)TO KLINIÈARI PI(c)U O NAMA NA STUDENTSKOM FORUMU

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 7 Jan 2012 02:23:03 +0100

Ali, Snježana, pa bar ti znaš tko je kriv!  Kad stanje postane panično i
pacijent napokon uspije doći do statusa ozbiljnog bolesnika u bolničkom
sustavu, glavno pitanje koje će mu postaviti bit će - Gdje se toliko dugo
bili, zašto vas vaš obiteljski liječnik nije poslao ranije, na vrijeme?

Dana 6. siječnja 2012. 15:02 Snježana Permozer Hajdarovic <