[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: PROÈITAJTE (c)TO KLINIÈARI PI(c)U O NAMA NA STUDENTSKOM FORUMU

  • From: Snježana Permozer Hajdarovic <permozer@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Jan 2012 15:02:50 +0100

Ma, bitno je da su naši olnički kolege nepogriješivi u svojim anamnezama i
pregledima i obradama!!!!
Istina,  malo onda čude slučajevi kao npr. pacijentica sa ektopičnom trudnoćom
vraćena kući od strane ginekologa, prometna nezgoda i mladić sa impresijskom
frakturom lubanje poslan kući od strane kirurga, primarius infektolog mi vratio
pacijenta s meningitisom, ORLog  pacijentici sa lezijom na tvrdom nepcu koja
traje oko 2 mjeseca rekao da ni on ne zna o čemu se radi i dao savjet za Angal
spray i eventualnu kontrolu za 2 mjeseca.... itd.