[smartdoctor] Re: Svrha postojanja COMa??

  • From: "Jasminka Peric" <jasminka.peric@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Jan 2012 14:24:49 +0100

Ne mislim da HMS ne radi ništa, ne mislim da u bolnici ne rade ništa ,niti da
itko od zdravstvenih djelatnika džabalebari jer u ovom sustavu svi smo mi na
"izvol'te se poslužiti" pacijentima, na svim nivoima i na svim vratima lanca
zdravstvene zaštite, njima je dozvoljen ulazak jer im sustav to dozvoljava.
Nema "čuvara ulaza" - gate-keeping , sve je jedan veliki "gatechrashing" i biti
će sve to veći, dok mi jedni druge minoriziramo, omalovažavamo,grickamo se i ne
uvažavamo sami sebe međusobno, pa ne možemo to očekivati niti od pacijenata.
Sustav koji bude imao hrabrosti definirati košaricu zdravstvenih usluga onima
koji mu plaćaju zdrav. osiguranje, koji dozvoli naplaćivanje pacijentu svega
mimo toga, možda malo pripomogne ?!?
15 god. bila sam djelatnik HMS , bile su to godine neprocjenjivog iskustva,
beskrajnog stresa... strašnog osjećaja da su hitnjaci otpad medicinskog društva
kojima svi sve uvaljuju...
Nekoliko godina već radim kao spec. obiteljske medicine i vjerujte , taj
osjećaj da sam i dalje na marginama medicinskog društva i dalje je prisutan
:(((((((( Sigurna sam da je to zbog kao veli Zlatko , uvlačenja pacijentima,
ali ne po vlastitom izboru, nego prisilno.
Glede odbijenice Ministarstva za priznavanje statusa specijaliste hitne
medicine onima koji dugi niz godina dežuraju kroz pripravnosti i dežurstva -
ogorčena sam i bezbroj puta sam pročitala njihovo pojašnjenje da se status
priznaje samo onoma koji rade u timovima HMS , nikako to ne mogu razumjeti, ali
svi koji misle da na to imaju pravo, bez obzira na odbijenicu, imali su pravo
uputiti pritužbu na rješenje Ustavnom sudu, trebali su to učiniti bez obzira na
ishod.

lp