[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: PROČITAJTE ŠTO KLINIČARI PIŠU O NAMA NA STUDENTSKOM FORUMU

  • From: "Rajka" <branko.simunovic1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Jan 2012 12:55:36 +0100

Poštovane kolege !

S ovakvim sličnim primjerima svi se mi susrećemo svaki dan ali nažalost svi
šutimo i pišemo uputnice i recepte ili se zamjeramo pacijentima i kolegama u
bolnici.  Djeci i odraslima koji dolaze za najbanalnije probleme koje su
njihove bake znale rješavati kod kuće i za koje se nigdje ne ide odmah
liječniku, radi se bezbroj nepotrebnih pretraga i nalaza , koji svi budu
uredni a ipak im se ordiniraju antibiotici i druga nepotrebna terapija !!
Sve ono što se uči na fakultetu i specijalizaciji kao da su svi zaboravilia
a pacijenti odlučuju što će im se činiti od pretraga. Mediji i naši kolege
koji za njih govore i pišu to još potiču. Kolege koji su kod mene bili na
stažu i kojima sam ukazala na sve ovo čim dođu u bolnicu i dobiju kliničku
specijalizaciju to sve zaborave.!!! Svaki dan se pitam do kada će to tako
biti, zar zaista nikome nije u cilju racionalna dijagnotika i liječenje.

Srdačan pozdrav iz Požege

Rajka

  _____