[smartdoctor] Re: [smartdoctor] OPET O HITNOJ U PGŽ -I dalje prijepori i nedoumice

  • From: nenad majcan <nenad_majcan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 6 Jan 2012 01:57:15 -0800 (PST)

Kolegice i kolege, poštovani kolega Skender,

Centri opće medicine - COM - osnivaju se  na onim lokacijama na kojima je,
sukladno Mreži hitne medicine, hitna medicina ustrojena redovnim radom (Tim 1 i
2). Slijedom toga timovi PZZ na ovim lokacijama, uglavnom gradovima, imaju
obavezu rada u COM-u. U ostalim mjestima, općinama i manjim gradovima gdje je
formiran samo Tim 2, timovi PZZ imaju obavezu dežurstva odnosno pripravnosti
kao i do sada, ali ne postoji obaveza i rada u COM-u neradnim danima i
blagdanima. Pripravnost odnosno dežurstvo i rad u COM-u dva su različita
instituta istog Pravilnika odnosno Odluke. Ugovor se potpisuje, ili ne
potpisuje, za svaki navedeni institut posebno. Sve ostalo su nedopustive i
neodgovorne improvizacije lokalne zdravstvene birokracije koje i dalje svjedoče
o nesnalaženju i anarhoidnim tendencijama u organizaciji HM. Potpisivanje
ugovora o dežurstvima u ŽZZHM druga je priča.

 Pozdrav iz Bjelovara, dr. med. Nenad Majcan

Date: Thursday, January 5, 2012, 11:23 AM

Molim te Josipe  ništa ne potpisuj.