[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] OPET O HITNOJ U PGŽ -I dalje prijepori i nedoumice

  • From: josip skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 6 Jan 2012 18:19:02 +0100

TOČNO,
TO I JA SMATRAM, MEĐUTIM OVI IZ ZZHMP PGŽ OČITO SMATRAJU DRUGAČIJE.
PROBLEM JE UVIJEK POLITIKA, A KOD NAS SE SADA ZNA DA KADA SE DOMOGNU
ODREĐENE OSOBE VLASTI SMATRAJU DA SU "BOGOM DANE"
PROBLEM JE DA SU "NASANJKANE" OD BIVŠEG MINISTRA I SADA UMJESTO DA PRIZNAJU
I DALJE GURAJU PO SVOME
(veliki umovi su mislili da TIM2 znači HMP sa 2 doktora u smjeni--ha,ha )
KOD NAS U PGŽ--PRVENSTVENO MISLIM NA RIJEKU I PODRUČJE DELNICA PRIJE OVE
REFORME BILA JE VRLO DOBRA SITUACIJA GLEDE HMPa, A PUČANSTVO JE IMALO I
VIŠE NEGO DOBRO 24 SATNU MEDICINSKU SKRB.
SADA OVI DA BI OPRAVDALI SEBE I POTROŠENE MILIJUNE KN NAMJERNO "MUTE VODU"
DA BI MOGLI POSLIJE IMATI DEŽURNOG KRIVCA

Dana 6. siječnja 2012. 10:57 nenad majcan <nenad_majcan@xxxxxxxxx> je

--
*js*kender