[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: PROÈITAJTE ©TO KLINIÈARI PI©U O NAMA NA STUDENTSKOM FORUMU

  • From: J Soic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Jan 2012 08:05:56 -0800 (PST)

Ja sam oduševljena. Čovjek nadahnjuje! Svaka mu je na mjestu.
To što nas baš ne voli, ne znači da nije u pravu, dobrim dijelom.
Percepcija kolega i javnosti o općoj medicini jest takva kakva jest. Naš je problem što smo je uglavnom mi takvom stvorili, a naš je problem i to što je uporno nismo u stanju promijeniti.
Dr. Geiger je i u seriji bio moj idol :)
Strava frajer.

J.Šoić

Date: Wed, 4 Jan 2012 14:54:07 +0100
From: vjenceslav vrtarić <vjenco@xxxxxxxx>
To: slavica vrtarić <soom.vrtaric@xxxxxxxxxxx>

http://www.perpetuum-lab.com.hr/bette/mef-zagreb/post-godine-jednom-kad-zavrsite-faks-propedeutika-feat-zdravi-razum

Vjenceslav Vrtarić

Local officer for medical education
CroMSIC - LC Osijek
IFMSA

cell: 0038598482626

CroMSIC - LC Osijek
University J.J. Strossmayer
School of Medicine
J. Huttler`s st. 4
31 000 Osijek
Croatia, Europe

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 6769 (20120105) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com.hr/