[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: PROÈITAJTE (c)TO KLINIÈARI PI(c)U O NAMA NA STUDENTSKOM FORUMU

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 5 Jan 2012 19:43:04 +0100

Svatko gleda i procjenjuje iz "svoje mape"stvorene na bazi informacija
i iskustva od rođenja na dalje.Kroz nju i prema njoj stvara
zaključke.Mladi kolega je dao vrlo dobre upute svojim mladim kolegama
i rekao puno istina o našoj praktičnoj edukaciji /praktičnoj=0/
E sad mi trebamo razmisliti i ne biti uvrijeđeni lošim kotiranjem
PZZ-a,jer mislim da nažalost veći broj liječnika PZZ djeluje na
opisani način.Relativno nas je malo /pa smo u KoHomu/ koji kvalitetno
radi svoj posao /jer imamo predispozicije i ljubavi i sigurnosti u
sebe/ i zato nas tako pogađa kritika i nepravda prema nama.
Radim pametno,praktično,racionalno  za dobrobit pacijenata /mada oni
toga nisu svjesni/ od početka svog rada u svim dosadašnjim
sustavima.Masu puta kažnjena i od bijesa rasplakana.

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević