[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Unatoč sustavu

  • From: "Morena Butkovic" <morena.butkovic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 22:57:29 +0200

Moj dojam ( samo dojam ) je da se interne uputnice upravo i više rabe tamo gdje
je konzultantska
služba (pre)dostupna

Upravo tako. Pitanje je može li na to LOM uopće utjecati u tim sredinama?

 Pacijent ima pravo na neograničeni broj besplatnih usluga koje mu omogućava
njegova jedina
osiguravateljska kuća

Pacijent može ući na sekundarnu i tercijalnu razinu kada god poželi i koliko
god puta poželi.

Pacijnet ima prava ali ne i obaveze i odgovornosti.

LOM   nema na raspolaganju dijagnostiku

LOM ne može ograničiti  ili onemogućiti pacijneta na odlazak na sekundarnu
razinu jer ga sekundarci
i sami "zovu"

 Kad dođe na sekundarnu razinu , sam ili upućen od LOM-a, pacijent postaje
"zadovoljan" glavni akter
defanzivne medicine

 Interne uputnice  su jedan od načina da u trenutnim okolnostima svatko
odgovara za svoje postupke.

Uz definirane dijagnostičke smjernice, LOM kao gate keeper u pravom smislu te
riječi(bez mogućnosti
da se dogodi Boženina priča)te definiranu košaricu usluga, priča o internim up
bila bi bespredmetna.

Lpm

P.S Jedan prijedlog za kolegicu Karmen: e- konzultacija kao mogućnost za svakog
LOM-a. Razmatra li
se takva opcija? To se moguće ne bi svidjelo hrvatskim pacijntima naučenima na
posvemašnju slobodu
izbora  upravo opisanu ali bi svakako bilo višestruko korisno za sustav i
kvalitetniji proces
dijagnostike i lječenja.

Pa da jednom nešto   s E prefiksom bude i nama milo:-)

P.S 2 . Irena vjerujem da i  ti poznaješ kolege kojima nije uopće problem
pisati up jer im je to
jednostavnije i lakše nego nositi se s teretom odgovornosti , Srećom takvi su u
manjini.. Ni svakom
kirurgu se ne bih dala operirati...

Morena Butković, dr.med.,

specijalist obiteljske medicine,