[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Unatoč sustavu

  • From: "itomic" <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 16:10:11 +0200

Slažem se sa svime što si napisala – no nije mi jasan ovaj dio :
“U takvim okvirima , mi smo jedino i isključivo prepisivači zahtjeva za obradom
indiciranom od konzilijaraca ( a znamo da je ona uvijek šira i dublja od one
potrebne i one koju bi mi sami indicirali da nam je dozvoljeno , a ne zato što
ne znamo što bi se sve moglo ,nego jednostavno zato što predobro poznajemo naše
pacijnete),

Nije mi jasno,  zašto ? ( moguće i zbog toga što u pisanoj riječi počesto
stvari mogu biti krivo interpretirane i shvaćene ) :

prvo –  jedina stvar koja će se ( po tome kako si ti to Morena napisala) ev.
promijeniti ( uz mantru “ interne uputnice se MORAJU početi provoditi !” – i
sada naravno očekujemo od vrijedne kolegice Lončarek da će ona to ko magičnim
štapićem riješiti – tek će se vidjeti kako je to nezahvalan posao – naše
primjedbe van struje uopće ne ulaze u nezahvalnost ) da mi nećemo biti
prepisivači tuđih zahtjeva... ti će zahtjevi ići interno – odnosno pacijenti će
ići interno u sve šire i dublje od potrebnog – yep – bit će velika razlika,
jer ih tamo “načelno” nećemo slati mi – a amnestirani smo time što se sustav
neće usustaviti kako treba ..

Ne isključujem da možda nekim LOM-vima to i odgovara jer se ne mogu nositi s
izuzetnom odgovornošću i težinom posla LOM-a gdje nema konzultantske službe uz
bok kao na klinikama , već je LOM sam oči u oči sa svojim pacijentom i svojom
odgovornošću..

I zato interne up moraju konačno se početi provoditi i ostati izdvojene od naše
potršnje “

Ne razumijem baš iz konstrukcije tvoje rečenice – što ne odgovara “ nekim
LOMovima” ?

No ( ZAČUDO) imam komentar - ja baš oduvijek (  20 ak godina) radim VAN
dostupnih konzultantskih službi  - to doživljavam upravo kao prednost ( i za
mene i za moje pacijente :—)  – tim više osjećam veći teret od
nefunkcionirajućih internih uputnica – pa čak i od (pre)funkcionirajućih –
upravo mi “izbijaju kontrolu “ iz rukava – upravo mi ta “ kontrola” treba,  jer
sam odgovorna( kako odgovarati za nešto što se otelo kontroli?) – za tog
pacijenta .. i nije mi drago samo tako pustiti ga u bespuća defanzivno –
tehnologizirane medicine... i pri tome reći “ ma , što me briga “ tako je sada
sustav postavljen ....

Moj dojam ( samo dojam ) je da se interne uputnice upravo i više rabe tamo gdje
je konzultantska služba (pre)dostupna ...

Ispričavam se, Morena, ako sam pobrkala lončiće i krivo isčitala dijelove tvog
maila ...

Irena TV

ps. držim palčeve kolegici Lončarek za sve čega se ovako hrabro, stručno i
staloženo prihvatila. Niti jedna moja “ primjedba” nije upućena protiv nje –
čak štoviše – upravo me potiče da napišem i svoje vidjenje i pripomognem što
vjernijoj slici  situacije .