[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: crtice iz Kaoslanda-vozačke /DTP KLIK-savjetovanje s MUP-om

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 3 Dec 2014 16:49:47 +0100

najavili su izmjenu zakona o sportu.
zbog navijača. jer nije u redu da im organizator brani ulazak na utakmicu.
možda nam se smiješi još koja potvrda: potvrda da je navijač psposoban
navijati na utakmicu i da ga je organizator dužan pustiti da navija.

ili možda da moramo MUPu prijaviti one koji nisu sposobni navijati9 pa da
im se zabrani dolazaik na utakmicu.
?

:-)

poz