[smartdoctor] Re: crtice iz Kaoslanda-vozačke /DTP KLIK-savjetovanje s MUP-om

  • From: Ordinacija Gmail <ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 02 Dec 2014 22:47:33 +0100

Obzirom da, sukladno odredbama iz Zakona o sigurnosti prometa na cestama (NN67/08 <http://www.zakon.hr/cms.htm?id=429>,48/10 <http://www.zakon.hr/cms.htm?id=430>,74/11 <http://www.zakon.hr/cms.htm?id=431>,80/13 <http://www.zakon.hr/cms.htm?id=432>,158/13 <http://www.zakon.hr/cms.htm?id=616>,92/14 <http://www.zakon.hr/cms.htm?id=1009> na snazi od 05.08.2014.) vozač sam plača troškove izvanrednog pregleda ako se ustanovi da nije privremeno ili trajno sposoban voziti, odnosno troškove plača Policijska uprava koja ga je uputila na pregled ako se ustanovi da je sposoban upravljati vozilom, mislim da bi bilo super da najprije uputimo Policijskim upravama priojave za one pacijente koji su sposobni upravljati (zatrpamo ih obavijestima) te im stvorimo ogromne troškove .....

To bi bilo baš dobro, mi legalisti a policajci u ludilu ...
Da tako malo preselimo dio naših trostrukih normativa njima ?

Voliobihčuti komentare na ovaj prijedlog ...

Leonardo

02.12.2014. u 21:25, BARI je napisao/la:

Nazovem ja meni najbližu policijsku postaju da pitam kome se u MUP-u dostavljaju potvrde o promjeni zdravstvenog stanja vozača...

-Kako ...???Što????Kakvog stanja...pitaju me policajci...Mi ne radimo nikakvu ocjenu stanja-to radi medicina rada...

-Ma ne,ne radite vi ocjenu zdravstvenog stanja,već po zakonu (tom i tom,čl.taj i taj) zaprimate obavijest liječnika o promjeni zdravstvenog stanja pacijenta/vozača ....Očito da do sada niste zaprimali puno takvih prijava ?!

Znate li točno TKO to zaprima...?

-Pa valjda Heinzlova...

-A da vi to provjerite da ja cijeli kup tih potvrda ne pošaljem krivo....

-Čekajte ,dati ću vam zamjenika načelnika postaje..

-Dobar dan...,dobar dan ....ja sam taj i taj,a ja sam ta i ta...drago nam je...

-Kakve potvrde kažete?

-Ponavljam...takve i takve....

-Pa čekajte nisu li to one F dijagnoze ?

-Nisu to samo F dijagnoze,to je pun kufer dijagnoza....ima ih toliko na popisu za prijavu... da sigurno i Vi imate jednu....

-Nemam ja niti jednu dijagnozu,ja sam zdrav ko dren...Samo mi malo curi nos,inače sam alergičar...

-Onda sigurno pijete antihistaminike povremeno,a onda ne smijete voziti pod utjecajem lijekova...Tako da će vas u proljeće vaš doktor sigurno prijaviti MUP-u J...

-Čekajte,tko je tu lud...Za takve gluposti?

-Pa lud je očito onaj tko je sastavljao popis dijagnoza i lijekova... .....Englezi imaju tri definirana medicinska razloga i/ili ako liječnik izrazi zabrinutost za pacijentovu sposobnost vožnje,ali uvijek je pacijent taj koji je dužan sam dojaviti svoje stanje ili on SAM plaća kaznu....Nitko ne pili engleske doktore da tužakaju pacijente...A ni američke...A ni zapadnoeuropske...

-A kako to da do sada nitko nije prijavljivao ništa ,a zakon je bio isti?

-Pa nitko od dr-a nije raspoložen da nakon stotinjak pacijenata piše prijave i tužaka pacijente MUP-u ,od toga za milion gluposti....Poslije bi se pacijenti prijetili /žalili doktorima da „su im uzeli vozačku“...baš pacijente briga za „glupi zakon“...Dolaze prijetiti...(u Splitu s bombom-niste čuli?)...i za benignije razloge...A koje li gluposti da ja odgovaram za vožnju odrasle osobe,nisam im ja skrbnik...

-Pa da stvarno,mi ako dovedemo vozača na pregled(nisam sigurna na što je mislio...) i ispostavi se da smo mi u pravu-vozač plaća pregled...a ako nismo u pravu-MUP plaća pregled..Kaj ćete i vi doktori plaćati pregled ako se ustanovi da je vozač sposoban???

-Taman posla,samo bi nam još i to trebalo...Ali ima neka caka kad se taj izvanredni pregled medicine rada mora platiti,a kad ga ne plaća pacijent...Mislim ako se utvrdi da je nesposoban da onda ne plaća....

-Pa to je sve jako nezgodno i za vas ,a i za nas...ako doktori navale prijavljivati...

-Koliko ja vidim,nezgodno je i za vas,i za nas i za pacijente....jedino medicina rada je u plusu-... zarađuje...Naravno da će doktori navaliti prijavljivati....Neće valjda plaćati autoosiguranjima štetu umjesto pacijenata koji su je počinili(njihovih polica...)...ukoliko se radi o neprijavljenoj promjeni zdravstvenog stanja pacijenta/vozača koji sudjeluje u prometnoj nesreći.....Valjda vam je jasno da su advokati autoosiguranja u stanju iskopati sve dijagnoze da se naplate stotine tisućica-ak nemaju od koga...onda od doktora...Takav se slučaj već dogodio...

-Pa taj bi zakon trebalo mijenjati...kaj ste mi rekli da ste nešto pokretali u vašoj komori ???

-Naravno da bi ga trebalo mijenjati,...na vašim(MUP) web stranicama je rasprava(u lipnju...) u kojoj se spominje neugodna situacija u kojoj pacijent može u obavijesti MUP-a vidjeti tko ga je od liječnika prijavio ...i već ste zaprimili pritužbe u vezi toga...U Splitu (MUP) je sugerirano da se ime liječnika ne stavlja u obavijest koja ide pacijentu/vozaču...Pazite,jer na kraju ćete biti krivi za kakvu bombu JL...

-Stvarno nisam uopće o tome pojma imao....razgovarati ću o tome sa šefovima da vidim što se događa....Mogu li Vas zvati ako zatreba...

-Da,naravno...Možda dođe kome iz riti u glavu da se to pametnije riješi...Čisto sumnjam ,ali možemo probati....

I svi se ispozdravljasmo.....Ida