[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: crtice iz Kaoslanda-vozačke /DTP KLIK-savjetovanje s MUP-om

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Dec 2014 10:38:55 +0100

„sam plača troškove izvanrednog pregleda ako se ustanovi da nije privremeno ili
trajno sposoban voziti, odnosno troškove plača Policijska uprava koja ga je
uputila na pregled ako se ustanovi da je sposoban upravljati vozilom....“

Novi momenat u našem cirkusu prijavljivanja promjene zdravstvenog stanja
pacijenta/vozača je da se može dogoditi da pošaljemo neku benignu/bedastu....
promjenu zdravstvenog stanja/dijagnozu –a koja se  PO ZAKONU MORA
prijaviti(LIJEPO IMAMO PRED SOBOM  KILOMETARSKI POPIS dijagnoza plus
lijekovi)..Medicina rada npr.donosi odluku da je uz to promijenjeno stanje
vozač/pacijent sposoban za vožnju....I TKO ĆE TADA PLATITI PREGLED ??

Čisto sumnjam da će to platiti MUP ??!!!Jer MUP proslijeđuje poziv pacijentu za
potrebom izvanrednog pregleda za vozački koji će se  izvršiti na medicini
rada..,ali MI smo ti koji započinjemo  cijeli proces......Da se ne bi dogodilo
da  nas zatraže  da to još i platimo-jer eto –pacijent je ipak sposoban,a mi
smo ga „bezveze“ prijavili...???A ako mi moramo procijeniti je li PROMIJENJENO
zdravstveno stanje takvo da pacijent  IPAK MOŽE VOZITI pa  ga ne bi  trebali
slati  na izvanredni pregled –onda smo mi VJEŠTACI –koji nisu za to ni
osposobljeni,ni registrirani... a ni plaćeni 550 kuna-kao medicina rada....A
ukoliko osiguranje iskopa(bezveznu)...dijagnozu koju nismo prijavili opet može
pokušati od nas naplatiti štetu..

ZAKON nas obavezuje prijaviti sve tamo navedene dijagnoze/bolesti i
st(r)anja...plus korištenje lijekova
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2012_10_110_2388.html

.....A osiguravajuće tvrtke koje  se već naplaćuju od doktora radi starog
neprijavljenog CVI-a(koji možda nije ostavio apsolutno nikakve posljedice i ne
utječe na sposobnost vožnje-ALI NIJE BIO PRIJAVLJEN I IZVANREDNO PREGLEDAN NA
MEDICINI RADA pa da ona preuzme odgovornost za dalje posljedice).,.....dakle ta
osiguranja ..NEĆE ZANIMATI naše moralne i druge dvojbe –da se radi o
nebulozama,da izvanredni pregled košta pacijenta ili  nekog drugoga
...koga????...

Još jedna sustavna nebuloza na našim leđima...

Moj pacijent s teškim inzultom bi vjerojatno trebao izvanredni pregled platiti
sam ?,a  mlad je ,teško invalidan,na bolovanju s minimumom kuna ...Za njega je
taj zakon KAZNA za BOLEST...

Iako se meni čini da nesposobni za vožnju....radi promjene zdravstvenog stanja
ne plaćaju,a sposobni plaćaju...

A onda je opet glupo da oni koje je netko...(MI).. poslao mimo njihove volje i
znanja(za bezvezne razloge-a ima ih nadugačak ZAKONSKI  popis) i ustanovi se na
medicini rada da mogu voziti....moraju platiti 550 kuna ....Takvi će doslovce
poluditi tko ih je i zašto poslao ???!!!! I naravno iskaliti se na nama...

ZATO JE U SVIJETU SAM PACIJENT ZADUŽEN ZA CIJELI POSTUPAK i pristaje na
izvanredni pregled svojim potpisom...OBITELJSKI DOKTOR NEMA S TIM VEZE...To je
jedino ispravno....

Do sada se ovime nismo bavili jer NITKO te nebuloze nije doživljavao dok
osiguravajuća tvrtka nije pacijentovu štetu proslijedila doktoru...radi
neprijavljivanja promjene zdravstvenog stanja....

Uvijek se iznova čudim KAKO MI USPIJEMO SVE NA SVIJETU ZAKOMPLICIRATI jer  „Što
jedna budala pokvari,sto pametnih ne može popraviti. (Narodna izreka)“ Ida