[smartdoctor] Re: Fwd: Re: Fwd: Re: Re: Novi list 21 11 2014

  • From: "Jasmina" <jurkovic.jasmina.ordinacija.opce@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Dec 2014 17:32:14 +0100

Možda je ovo već bilo na listi, ali sam zadnjih mjeseci učila za
specijalistički pa nisam baš čitala mailove. Zanima me da li dom zdravlja smije
naplaćivati dodatno pdv na račune u kojima je već sadržan pdv. Oni podjele
račun na 10 dijelova i na to zaračunaju opet pdv. ? pozdrav iz gračaca :)
            Šalje: "Vikica Krolo" <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
            Datum: 23. 11. 2014. 22:59
            Predmet: Re: Fwd: Re: [smartdoctor] Re: Novi list 21 11 2014
            Prima: "Vikica Krolo" <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
            Kopija:

            Dakle, zar vi stvarno mislite da se organizirao cijeli kongres,
preko 400 sudionika, 3 dana aktivnog rada i doktora i medicinske
administracije, da bi se samo lagalo i bezveze obećavalo? Možda zabavljalo i
trošilo novac?
            Bar sam ja stalno kritična prema HZZO-u i ministarstvu.
            Nisu me kupili ili prevarili (pisat ću i o tome), ali ne mogu a da
se ne zahvalim organizatorima kongresa Renesansa na velikom trudu, na
jedinstvenom pokušaju da se uspostavi direktna komunikacija između liječnika i
administracije.
            Kada je to ranije bilo?
            Koji ministar ili ravnatelj(ica) HZZO-a su se izložili direktnim
kritikama?
            Zbog te otvorenosti i volje, svaka čast!
            Jeste, puno se obećavalo, puno se hvalio i novi model ugovaranja (i
od naših kolega).
            Ali bilo je iznimno zanimljivo.
            (Norveški model obiteljske medicine me oduševio, da nam je bar dio
toga).
            Pratit ćemo što će se od toga ostvariti - što će biti sa koncesijama
            - što će biti sa promjenama Domova zdravlja
            - što će biti sa prijenosom koncesija
            - hoće li nam biti financijski bolje u zdravstvu izlaskom iz riznice
            - hoće li bar nešto od izloženih problema promijeniti (a puno smo
im toga nabrojali)
            Želim nam svima (i nama i njima) da uspijemo.
            Do daljnjeg - i dalje nepotpisnik
            Dana 23. 11. 2014. 20:19 osoba "Vikica Krolo"