[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Dežurstva u OBHPu

  • From: "Nada Marković " <ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 Sep 2014 18:37:06 +0200 (Central European Daylight Time)

Dragi moji,
Da ,da .. u SKZZ ih je 12.000 ,a nas 2400 u PZZ!! ..
Pri tome bi PZZ trebala uraditi 80 % posla, a SKZZ 20 % !!!
Primarna  "pojede" 5-10 % velikog kolača,
a sekundarnoj je "dovoljan"ostatak od 90 %...?!.. Ništa ni s čim!?

      Meni je davno palo na pamet: ....zašto netko ?ne napravi pravu
reformu-(hm da  sam ja ministar  i da to mogu " povukla bih bar koju tisuću
doktora )  pa ponudi dobre uvjete , dobru opremu i " veći dio kolača"
primarnoj zdr. zaštiti, pa da pozove sekundarce da se prebace raditi u
primarnu  ( sa svim svojim znanjem i vještinama njihovih specijalizacija).,
a da bolnički sustav zaista bude "reduciran " samo za ono što je neophodno..
 Razviti i opremiti Dijagnostiku i Dnevne bolnice ,organizirati  konačno
pravu HMP". educirati građanstvo putem medija i " napraviti  malo čudo"...
22 milijarde su pre-pre-ogroman novac!!!Nismo mi toliko bolestan narod.( U
Japanu 1 liječnik na 5000 ljudi! i kažu dovoljno im)

 Skzz bi puno uštedjela kad bi malo učila od nas, koji jedini ovoj državi "
uštedimo " mnoge novce... Ekonomišemo., kalkuliramo, racionaliziramo(
multipraktik) ,nikad ne idemo u gubitke( " biti il' ne biti"), Nas uvijek
trebaju, nikad nas ne saniraju.. Ne volimo " kolače"(5%).. malo trošimo,
puno radimo...prilagodljivi svemu...

      Kad bi svi bili takvi, ova Lijepa naša bila bi pozlaćena!!!
(onaj gosp. Einstein bi čuda napravio u Reformi zdravstva, al' na žalost
pokojni!)

 Lijepi pozdrav dr.Nada Marković

P.s. nema šanse da nas na nešto  natjeraju protiv naše volje!!
Pa mi nismo ničija svojina-" svoji  smo ljudi".. toga se ne trebamo bojati..
... a  o svemu možemo i trebamo raspravljati i to je dobro.. , jer razne
ideje pomažu pronalasku najboljih rješenja..