[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Dežurstva u OBHPu

  • From: Natasa Ban Toskic <natasa.bantoskic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 18 Sep 2014 09:32:57 +0200

Meni, recimo, upoće nije jasna potreba za  statističkim i iskustvenim
aspektom rada u OHPB koji su nam  kolega Lazić i Tiljak najavili. Zapravo,
nije mi ni zanimljiv. Što bi mi uopće moglo biti zanimljivo u mogućnosti
dodatnog tereta na grbači, osim razmatranja psihofarmaka  za
samomedikaciju. Kao što je Lada već rekla, ja sam PZZ sa svim svojim
sadržajem i metodama rada, sa natovarenim socijalnim, pravnim,
administrativnim i informatičkim sadržajima, a SKZ i TZZ to nisu. Usput, u
bolnicma ima 12000 dr, a u PZZ 2400. I što je "light motiv" ovog pilota
meni je velika enigma, Prof osvrt sliči mi na lirski opis mladalačkog
ideala, al realnost je uglavnom puno kompliciranija  i zahtjeva jasno
definiranu svrhu, provedbeni plan i cilj; nama je višekratno dano do znanja
da mi nismo važni"bolnički doktori" i to u službenim i neslužbenim
dokumentima i izjavama, tako smo i valorizirani kao manje  vrijedni, tako
smo mi "ugovoreni" vss zdravstveni radnici , a ne bolnički doktori u
Vladinoj odredbi o nazivima radnih mjesta, sa koeficijentima manjim od
bolničkih, naši dodaci su dvostruko i trostruko manji, mi nemamo slobodnih
dana nakon dežurstava i mi radimo u smjenama. Tko u bolnici radi u smjenama
taj ne dežura.Dana 18. rujna 2014. u 08:20 Josip Skender <

--
Nataša

GIF image

PNG image