[smartdoctor] pilot projekt-nema indikacije za hitan prijem...javite se svom liječniku

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 Sep 2014 18:39:10 +0200

„Kao što je Lada već rekla, ja sam PZZ sa svim svojim sadržajem i metodama
rada, sa natovarenim socijalnim, pravnim, administrativnim i informatičkim
sadržajima, a SKZ i TZZ to nisu. Usput, u bolnicma ima 12000 dr, a u PZZ 2400.
I što je "light motiv" ovog pilota meni je velika enigma, Prof osvrt sliči mi
na lirski opis mladalačkog ideala, al realnost je uglavnom puno kompliciranija
i zahtjeva jasno definiranu svrhu, provedbeni plan i cilj“

Što je cilj zamjene aktera u potpuno istim okolnostima na OHPB? Ida

„Međutim kolega ( naravno) specijalizant je peporučio: T3,T4,TSH( koji su već
urađeni i koji su uredni-ali on to ne zna), UZV srca, Holter EKG, UZV abdomena
i sa nalazima pregled kardiologa!!!“

Ponavljam se, ali...daleko USPJEŠNIJI pilot projekt bio bi –  za OHPB-VJEŽBANJE
PISANJA POVIJESTI BOLESTI- hitnoća isključena,JAVITI SE SVOM LIJEČNIKU!!!!A to
je baš svatko sposoban napisati,za to im pak stvarno ne trebamo...

U prethodnom slučaju (Natašin primjer)...bile bi UŠTEĐENE tri laboratorijske
pretrage,UZV srca,Holter EKG,UZV abdomena i pregled kardiologa...plus kontrolni
pregledi kardiologa (doživotno).... u nastavcima...

A sa toliko pretraga izađe gotovo svaki pacijent s „pikanjem u prsnom
košu“....(nakon što se posvadio sa ženom ili šefom....)

Jedna obična distorzija koljena(jedva primjetna...) koju bi mi ostavili
mirovati pa kontrolirali.... .na OHPB....obavi rtg-koji je naravno UVIJEK
uredan...,upućuje se na Uzv koljena,predlaže MR koljena,pregled fizijatra i
ortopeda ...plus bar dvije kontrole kod kirurga koji ga je
zaprimio...PRESTRAŠNO!!! Koja je poruka pacijentu-DA,....zaista trebate doći za
svaku,pa i najmanju ozljedu. SAMO IZVOLITE !A sve  bi “ stare bake“  to znale
tretirati...A koliko ljudi/djece dnevno –krivo stane?

Umjesto da  im uzmu kune za  nehitni dolazak.I magic words...JAVITE SE SVOM
LIJEČNIKU !!!

PILOT PROJEKT:......... čarobne riječi koje bi uštedile 30 % troškova
sustava....... (trebalo bi im napraviti žig da se samo otiskuje)... JAVITE SE
SVOM LIJEČNIKU !!!

Nije važno tko u OHPB radi,već kako radi i pod kojim uvjetima(slobodan od
pritiska pacijenta i osiguran da se ne mora pokrivati defanzivnom medicinom...).

A tko je tamo zaposlen(i neka tamo i ostane..)...trebao bi raditi  kako se
priliči(u zemlji s milionima kuna minusa u zdravstvu)...  BITI TOGA SVJESTAN...

I neka se pacijenti ponašaju kako priliči...

Nije istina da se ne može-u svim ordinacijama koje zaprimaju strance (iz
vlastitog iskustva)..vidi se da se oni ponašaju puno odgovornije i dolaze radi
stvarnih tegoba (uvijek ima kukolja,ali većina je normalna...)...jer im je
usađena drugačija zdravstvena kultura....

Kod njih se glasovi birača ne kupuju  desetljećima jeftinim
populizmom-pozivanjem na dane otvorenih vrata u  ambulantama ..,porukama u
stilu Marije Antoanete..kad nemate kruha onda odite doktoru i pilot projektima
DANI I NOĆI ZDRAVSTVENE ZAŠTITE u vašem gradu... kod slome u  OHBP-u...

...JER ĆEMO TO NA KRAJU SVI PRESKUPO PLATITI-kao što se vidi kada je ministar
izjavio(nakon uvida gdje su  sve Hrvati svratili na preglede...) da ni Njemačka
ne bi podnijela toliko ekscesivno korištenje zdravstvene zaštite-JER  BI IM
SUSTAV KOLABIRAO......