[smartdoctor] Re: potvrde o privremenoj nesposobnosti za rad

  • From: "Vilma Juran-Gobo" <vilma.juran-gobo@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 21 Jan 2012 09:19:35 +0100

Kad je i on u muškoj manjini;-P
  ----- Original Message -----
  From: Zrinko Karlović
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Saturday, January 21, 2012 7:24 AM
  Subject: [smartdoctor] Re: potvrde o privremenoj nesposobnosti za rad

  Ma neeee. obiteljsku medicinu drže žene (nas dvojica smo uljezi), od njih se
očekuje da pogledaju u kristalnu kuglu (dio opreme, nabavlja se iz glavarine) a
ako nije jasno bace šišmišova krila i daždevnjakov rep u kotao (nije na listi
HZZO-a među lijekovima, a za DTP se još nismo izborili, možda Leo nije bio
najuvjerljiviji pregovarač).

  Dana 20. siječnja 2012. 21:04 Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

    Oni misle da bi slomovski uz basnoslovnu glavarinu morao biti i Nostradamus
:-)

    Poslano s mog iPhone uređaja

    20. 1. 2012., u 19:51, "Marija Gluhak" <marija.gluhak@xxxxxxxxxxx> napisao:

      Uz to možemo se dovesti u neugodnu situaciju kada na temelju takve
potvrde na kojoj piše npr. predviđeno trajanje bolovanja 21 dan firma uzme
zamjenu za zaposlenika koji je na bolovanju, on se vrati s bolovanja za 10 dana
i onda telefonski dobijem špotancije da je na mojem papiru pisalo 21 dan a ja
sam mu zaključila ranije.
      Njima nije jasna razlika između predviđenog bolovanja i onog što realno
pacijentu treba

      Marija