[smartdoctor] Re: potvrde o privremenoj nesposobnosti za rad

  • From: Jasna Vucak <jasna.vucak@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jan 2012 03:52:48 -0800 (PST)

Dragi svi,
znate li jesmo li obavezni izdavati potvrde o privremenoj nesposobnosti za rad
, ako da po kojem Zakonu, stavku , članku i koji je predviđeni smisao
zakonopredlagača? Ako netko kaže zbog određivanja trajanja cc unaprijed mislim
da je to besmisleno jer je ono što mi napišemo apsolutno orijentaciono i
neobvezujuće za bilo koga. Meni se to čini kao još jedno nepotrebno
administriranje s vrlo upitnom svrhom . SP jasna