[smartdoctor] Re: potvrde o privremenoj nesposobnosti za rad

  • From: "sanja scarpa" <sanjascarpa@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jan 2012 14:20:07 +0100

Ne znam po kojem je zakonu i da li je obavezno.
Po meni je jedini smisao da poslodavac dobije informaciju da radnik nije svojevoljno izostao s posla (iako je mnogi predaju zajedno
s doznakama, znači kad je bolovanje već zaključeno). Što se tiče  određivanja trajanja cc
,to samo donosi probleme, jer određeni dio poslodavaca nikako da shvati da je to određivanje orijentaciono.
Lp Sanja
Od: "Jasna Vucak" Za: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" Datum: 19.01.2012 12:55 Naslov: [smartdoctor] Re: potvrde o privremenoj nesposobnosti za rad
Dragi svi, znate li jesmo li obavezni izdavati potvrde o privremenoj nesposobnosti za rad , ako da po kojem Zakonu, stavku , članku i koji je predviđeni smisao zakonopredlagača? Ako netko kaže zbog određivanja trajanja cc unaprijed mislim da je to besmisleno jer je ono što mi napišemo apsolutno orijentaciono i neobvezujuće za bilo koga. Meni se to čini kao još jedno nepotrebno administriranje s vrlo upitnom svrhom . SP jasnaFrom: "grgicines@xxxxxx" To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx Sent: Thursday, January 19, 2012 12:30 PM
Subject: [smartdoctor] Re: DTP

Od: "Mira Pilipovic Juric" Za: Datum: 19.01.2012 11:18
Naslov: [smartdoctor] Re: DTP
vjerojatno će stići u obliku otvorenih stavki na potpis

2012/1/19 dr Zlatko Sušanj ZNA LI NETKO ŠTO JE SA ISPLATOM POSTUPAKA ZA 12.2011. Znači,nisam jedina koja čeka na isplatu.Za 12/11 nisam dobila ni kune DTP-a,a isto tako uporno ne isplačuju 122,00 kn za uredski materijal,iako su se ugovorom obavezali.Pozdrav Ines iz Splita