[smartdoctor] Re: potvrde o privremenoj nesposobnosti za rad

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Jan 2012 14:24:52 +0100

Jasna, većinom je to iživljavanje poslodavaca koji valjda misle da radnici
neće ići na bolovanje ili da liječnici neće otvarati bolovanja ako ih se
zakomplicira dodatnim papirima.

No postoje i druge situacije, u pojedinim državnim službama gdje je
ograničeno ili čak zabranjeno dodatno zapošljavanje taj papir služi
ravnateljima ustanova da ocijene trebaju li tražiti odobrenje za uzimanje
zamjene, jer bez blagoslova s ministarstva vezane su im ruke. Naravno, ako
mi napišemo da će bolovanje trajati 10 dana, onda ništa neće ni pokrenuti,
jer dobiju placet, pa raspišu natječaj, pa dok ispitaju kandidata proći će
trostruko toliko vremena.  No ako se radi o procjeni da će stanje trajati
bar 3-4 tjedna, onda će vjerojatno imati smila nešto poduzeti.

Poslodavci koji sami vode kadrovsku politiku (privatnici) nemaju nikakve
koristi od tog papira.

Sanja, to samo pokazuje neznanje, glupost ili zlonamjernost poslodavaca.
Ako pacijent lažira bolovanje naprosto na kraju mjeseca neće dobiti doznaku
i može dobiti otkaz bez diskusije, ovaj papir neće ništa ni ubrzati ni
usporiti.  Ali mentalni kapacitet brojnih naših kapitalističkoidnih
poduzetnika to nije u stanju shvatiti.

Dana 19. siječnja 2012. 14:20 sanja scarpa <sanjascarpa@xxxxxx> je