[smartdoctor] Re: potvrde o privremenoj nesposobnosti za rad

  • From: josip skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Jan 2012 13:12:30 +0100

koliko ja znam obavezni smo ako pacijent traži--ali ako se dobro sjećam to
je još od Hebrangove ere
smisao je da obaviestimo RO da je otvoreno bolovanje , a trajanje je
upitno, ali da RO makar orjentacijski može znati koliko radnika neće
biti(neke firme odmah aktiviraju zamjene i sl).
ADMINISTRIRANJE U SVAKOM SLUČAJU OD KADA SE IZGUBILA I MALA MOGUĆNOST
DIREKTNOG KONTAKTA
ODNOSNO PAPIRNATA POKRIVENOST ZA ONO ŠTO IMA I NEMA SMISLA
ali na ovaj ili onaj način uvijek smo bili kontrolirano--od vremena
socijalizma i "krivi" za gubitke poduzeća jer" je previše radnika na
bolovanju"- a što nisu plaćeni nikome ništa

Dana 19. siječnja 2012. 12:52 Jasna Vucak <jasna.vucak@xxxxxxxxx> je

--
*js*kender