[smartdoctor] Re: Fwd: Liste cekanja - molba i rjesavanje problema

  • From: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 3 Jun 2012 15:50:19 +0200

Pisala sam ja i dopise HZZO-u u vezi internih uputnica(i ne samo toga)
, zvala telefonom (čude se na nekim odjelima što je to?),vraćala
pacijente u bolnicu  koji su pak doživljavali javne neugodnosti od
strane šalterskih sestara i meni u ordinaciji prezentirali i
prepričavali njihove poruke upućene meni (promjenite doktora i sl.),
da bi vrhunac svega bilo kad mi je telefonski rekla doktorica na
HZZO-u: "A što ja mogu kolegice, ne možemo nikoga kažnjavati imenom i
prezimenom jer rade u ustanovi"! Što reći na to?Jasna