[smartdoctor] Re: Fwd: Liste cekanja - molba i rjesavanje problema

  • From: Tajnik Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 3 Jun 2012 13:09:31 -0700 (PDT)

Treba djelovati proaktivno, a ne samo reaktivno, treba se sastajati s
ravnateljstvima bolnica i objašnjavati i nuditi rješenja ...

Zato ja pozdravljam najnovije mjere iz HZZO i Ministarstva zdravlja o obveznim
mjesečnim sastancima koncesionara i Područnih ureda HZZO ...

To će trebati svaka Podružnica/koordinator maksimalno iskoristiti ...

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a