[smartdoctor] Re: DVD potvrda

  • From: Brane Bračić <branislav.bracic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Sep 2014 16:40:03 +0200

ljeti ja nemam više od 60- svojih, prosječno "tučem " iznad 90, Evo danas  ih
je bilo(računajući i one iz suprotne smjene) 19,jer mi smo gotovo seoska amb. i
sve povrede, vrtogl. dispnoe . anksioznost i sl. dođe k nama u amb.Imamo čak
pacij.iz Šibenika koji su kod rodbine ili u vikendici ili jednostavno na
kupanju i svi završe kod nas.O Kninu, Kistanjama da ne govorim.
7.i 8. mj ima  Hitna ,ali ona radi samo hitne (iako  ja ne kužim kako je nešto
hitno za obiteljsku  a nije za Hitnu pomoć-
[Brane Bračić] pozdrav, Divna

[Brane Bračić]