[smartdoctor] Re: DVD potvrda

  • From: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 5 Sep 2014 22:51:01 +0200

Danas mi pacijentica dolazi tražiti potvrdu za pohađanje tečaja iz
maslinarstva i to ODMAH!  " Samo" sam našlihtala 10-ak dijagnoza iz kartona
i to je trajalo 13 minuta!  0,00 kn-naravno! Pa nek onaj ko traži te
potvrde sam  određuje koje su dijagnoze za što kontraindicirane! Više i ne
pamtim za koje sve nebuloze traže potvrde ali samo iz kartona napišem od
čega boluju i -zdravo đaci! Sekirala se ne sekirala, svejedno će doći po
potvrdu jer-to je "u glavarini i na to imaju pravo iz osnovnog ZO-a- I dok
je tako i dalje će dolaziti po svakakve potvrde! A košarica usluga će
doći-kad na vrbi rodi grožđe!

Dana 5. rujna 2014. u 17:14 Dr.lada.grandic <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je