[smartdoctor] Re: DVD potvrda

  • From: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 8 Sep 2014 21:44:20 +0200

Kolegice Bračić svaka vam čast da pored svojih ( 60-70-?) pacijenata još
možete i primiti i pregledati i 30 turista? Dokle vi to radite, od 07-19?
Ja ni u ludilu ne bih ( kvalitetno) mogla toliko pacijenata opremiti u
redovno radno vrijeme -jednostavno bi ih vratila za sutra, prekosutra, (
ako naravno nešto nije po život hitno). Sve se može, samo treba sebe
cijeniti, jer samo mazohist može sebi dozvoliti takvu torturu. A ne činite
ništa protuzakonito ako svoje pacijente pregledavate 10-15 min-a turisti
nek čekaju, kad vide da je gužva i da neće moći doći na red danas, doći će
sutra, prekosutra ili će odustati! Vjerujte mi! Jedan je ispred mojih vrata
čekao 1h i 15 minuta, pa ko voli nek izvoli! Pozdrav!

Dana 8. rujna 2014. u 17:35 Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx> je