[smartdoctor] Re: DVD potvrda

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Sep 2014 17:35:12 +0200

E pa kad sam ja prije  par godina javno pisala o našem statusu i da  TREBA
PRUŽITI UČINKOVITI  I JASAN OTPOR KAO PORUKU  ALI SVI ; ALI SVI , Tada  sam
bila za podsmjeh , dakle voda je stigla do usta  mnogima , mnogima !! ali
mazohistički šute  dok i ne umru u ambulantama jer je i njihovo zdravlje
postalo platežno sredstvo dostupnosti kao i jeftinoće naše usluge , sve po
10 kuna kao u "TRIMU"  , dozvolili ste si i ugovore  s mahnitim klikanjem
( ja sam nepotpisnik) i bila sam za to da  onaj tko traži uslugu klikanja
i plati tu uslugu ( odnosno naručilac HZZO plaća  administratora (med.
sestru) ali ne iz naših sredstava nego iz  svojih . tako da imamo dvije
sestre jedna jedan mjesec  radi na informatičkom sustavu a druga na
tensovima , ekg, parent th itd , a drugi mjesec naizmjenično , ona što je
radila  administraciju radit će previjanja ispiranja uha , ekg   i tako
kroz cijelu godinu- KADA SAM REKLA DA SMO I  MI NEČIJI PACIJENTI UGLAVNOM
SU SVI ŠUTJELI I MISLILI BITNO DA JE MENI DOBRO ! JA MISLIM DA NIKOM NEĆE
BITI DOBRO ZBOG NAŠE INDEFERENTNOSTI I MANJKA EMPATIJE PREMA DRUGIM KLEGAMA
!!ALI SVI  JEDINO STARIMO  A ZAHTJEVI SU SVE VEĆI !!!

Dana 8. rujna 2014. u 16:31 Brane Bračić <branislav.bracic@xxxxxxxxxxx> je