[smartdoctor] Re: DVD potvrda

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: slomići <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Sep 2014 17:45:11 +0200

"Ja sam na vrata , čekaonici i šalteru stavila da  nemam ugovor za turiste,
ali da će biti pregledani ako bude vremena nakon što obradim svoje
pacijente"

TO JE JEDINI ISPRAVNI PUT ,
ali
ne daj se "ispreskakati"
tvoji su naručeni i radiš po narudžbi, a ostale kada stigneš--
obično NA KRAJU
dr.vosječa

Dana 9. rujna 2014. u 11:44 Brane Bračić <branislav.bracic@xxxxxxxxxxx> je

--