[smartdoctor] Re: Fwd: web kohoma: Skup u bolnici Sv. Katarina.

  • From: Marijana Panijan Romić <marijanaromic@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Sep 2014 18:08:45 +0200

Nema privitka  / U subotu 13.9. organiziramo stručni skup u našoj bolnici
(poziv u privitku)...palo mi je na pamet da ne bilo bilo možda loše da smo ga
dali vama da ga objavite na starnica KoHoma...=/

Mogu li doći i iz drugih županija zainteresirani ?

From: athelas.loraiel@xxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Fwd: web kohoma: Skup u bolnici Sv. Katarina.
Date: Tue, 9 Sep 2014 16:25:33 +0200
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

Mario Malnar,Mob 091 735 7572Sent from my iPad
Begin forwarded message:

From: BTL medicinska oprema <grmusa@xxxxxx>
Date: 7. rujna 2014. u 23:48:09 CEST
To: ordinacija mario malnar <ordinacija.mario.malnar@xxxxxxxxx>
Cc: Dr Ines Balint <ines.balint@xxxxxxxxxxx>
Subject: Re: web kohoma: Skup u bolnici Sv. Katarina.

http://kohom.hr/mm/?p=4727
Željko Grmuša
area manager

BTL d.o.o. medicinska oprema
Gortanova 32
10000 Zagrebwww.btl.hr
--------------------------
tel +385 1 2911 052
GSM: +385.91.3768.252

Dana 7. rujna 2014. u 21:09 ordinacija mario malnar
<ordinacija.mario.malnar@xxxxxxxxx> je napisao/la:
Molim te objavu poziva za skup.
pa kad bude pukni mi link da dam na listu našu.
mario.

Šalje: Mijo Karaula
Datum:01.09.2014. 13:27 (GMT+01:00)
To: Nevenka Kovač
Cc: Vladimir Mozetič
Naslov: RE: Hitno i vazno

Poštovana, mjerodavan odgovor na postavljeno pitanje može dati isključivo
Ministarstvo zdravlja budući da se radi o tumačenju pojedinih odredbi
Pravilnika o minimalnim uvjetima u pogledu prostora, radnika i
medicinsko-tehničke opreme za obavljanje zdravstvene djelatnosti ("Narodne
novine" br. 61/11, 128/12). Koliko mi je poznato nadležno ministarstvo
inzistira na tome da svaki subjekt zasebno (privatna praksa/zdravstvena
ustanova/trgovačko društvo za obavljanje zdravstvene djelatnosti) ispunjava sve
propisane uvjete. Iako Pravilnik ne sadrži odredbe koje bi davale precizan
nedvojben odgovor na postavljeni upit nije mi poznato da je Ministarstvo
zdravlja ikad dosad omogućilo zajedničko korištenje prostora privatnoj praksi i
zdravstvenoj ustanovi. Naime, jedine iznimke koju Pravilnik propisuje odnose se
na grupne privatne prakse koje mogu dijeliti sanitarne čvorove i prostor
čekaonice (čl. 12.)., ordinacije doma zdravlja (čl.36.) odnosno na pojedine
specijalističko-konzilijarne ordinacije koje unutar zdravstvene
ustanove/trgovačkog društva mogu obavljati djelatnost u smjenskom radu u istoj
ordinaciji (čl.32. Pravilnika). Pretpostavljam da je upravo članak 32.
Pravilnika osnova za dano neslužbeno tumačenje Ministarstva zdravlja. Komora
nije nadležno tijelo koje bi moglo dati tumačenje pojedinih odredbi Pravilnika
(op. komore u zdravstvu svojedobno su pisanim putem bile upozorene od strane
ministarstva nadležnog za zdravstvo da u postupku davanja mišljenja o
opravdanosti osnivanja ne ispituju činjenice koje su u nadležnosti resornog
ministarstva, posebice da ne traže dokaze o pravu raspolaganja prostorom kao i
tlocrt prostora radi utvrđivanja ispunjavanja uvjeta propisanih Pravilnikom). S
poštovanjem, Mijo Karaula, dipl.iur.Hrvatska liječnička komora From: Nevenka
Kovač [mailto:nevenka.kovac@xxxxxxxxxxxxx]
Sent: Monday, September 01, 2014 12:43 PM
To: Mijo Karaula
Cc: Nevenka Kovač
Subject: Hitno i vazno Postovani gospodine Karaula,Javljam vam se po preporuci
kolege Vladimira Mozetica radi pravne dilem s kojom se susrece moja
ustanova,Specijalna bolnica Sv.Katarina.Naime, imamo namjeru otvoriti poslovnu
jedinicu u Splitu u kojoj bi se jedan dan u tjednu obavljala
specijalisticko-konzilijarna djelatnost za ortopediju i spinalnu kirurgiju.Od
HLK smo dobilu pozitivno misljenje o tome. Rad posslovne jedinice bi se
organizirao u prostoru privatne prakse dr.Ivane Najev,ali organizacijom rada u
vrijeme kada njezina praksa ne radi (druga smjena ili subotom).U svezi
planiranog ne nailazimo na razumijevanje nadleznog Ministarstva zdravlja koji
jos nisu dali svoje pozitivno misljenje nego traze dodatna objasnjenja,ali su
mi pismeno izrazili problem da mi kao ustanova ne mozemo dijeliti isti prostor
sa privatnom praksom (mogli bi da smo privatna praksa).Razgovarala sam i sa
dr.Mariom Malnarom koji se ljuti radi stava Ministarstva jer u ovim teskim
vremenima kada zelimo pomoci jedni drugima,ali i unaprijediti zdravstvenu skrb
za pacijente ovo je neshvatljivo. Pogotovo ako uzmemo u obzir da ova ambulanta
privatne prakse nije u mrezi HZZOa (dr.Najev nema ugovor s HZZOm kao niti mi )
te da bi radili u drugo radno vrijeme i dijelili zapravo samo troskove istog
prostora i racionalizirali poslovanje.Da li mi vi mozete reci stav Komore u
svezi navedenog jer nigdje nisam uspjela pronaci pravno uporiste za ovakav stav
Ministarstva.Kako se vec desetak dana mucim s njima i duzna sam do kraja ovog
tjedna dati im objasnjenje da li mi mozete pomoci u svezi navedenog.Unaprijed
zahvaljujem i srdacno vas pozdravljam,Dr.Nevenka Kovac,ravnateljica SB
Sv.Katarina  Poslano preko Samsung Mobile uređaja

JPEG image

JPEG image