[slikom] Indeksiranje u Winampu

  • From: "Misa Radovanovic" <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Apr 2011 12:24:08 +0200

Pozdrav! Najpre zahvalnost Gradimiru,  na upotrebljivim informacijama koje sam
dobio.
   Imao bih na istu temu jos jedno pitanje.
   Naime kada otvorim editor, i pritisnem strelicu na gore, on ne pokazuje
indeks broja faila koji je pusten, vec petnaesti pre njega.
   Da li je moguce, podesiti ga da prilikom otvaranja bude fokusiran na fail
koji je u toku, a ako ne tako onda bar, neki koji je blizu njega.
   Nadam se da sam kandidatima koji mi zele na ovo pitanje odgovoriti bio
jasan.
   Ovom prilikom im se zahvaljujem na resenjima, koja ce mi u tom smislu
ponuditi.