[slikom] Moja adresa;Fw: Upitnik o informatickoj pismenosti

  • From: "Nedeljka Lozajic" <nedeljka.lozajic@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Apr 2011 11:32:32 +0200

Hvala svima koji su mi odmah odgovorili i poslali popunjen upitnik Bez
interneta bi to, zaista, islo mnogo sporije.
Kako ne bismo opterecivali listu, a i da ne biste na listu slali podatke koje
koristim samo u cilju istrazivanja, molim vas da popunjene upitnike saljete na
moju E-mail adresu:
nedeljka.lozajic@xxxxx
  Hvala!
Srdacan pozdrav!----- Original Message -----