[slikom] Re: Indeksiranje u Winampu

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Apr 2011 12:49:34 +0200

    Zdravo Miso,

    Medu mogucim precicama za "Winamp playlist" i u opcijama za podesavanje
tako nesto nije ponudeno. Kod mene je fokus uglavnom na onom fajlu koji se
trenutno svira. Barem je to kada prvi puta otvaram "Winamp playlist editor".
    Inace ovaj "playlist editor" ima mogucnost dodavanja drugih foldera i
fajlova a sve se radi kroz klasicni open dijalog. Takode uredena lista se moze
snimiti i sledeci puta kada se pokrene ona sama pokrece sve fajlove po onom
redosledu kako je u njoj snimljeno. Ja za licne potrebe imam nekoliko
snimljenih play lista ciji je redosled fajlova prilagoden mom raspolozenju.
Liste nose imena prema tom raspolozenju pa tako imam listu za dane tuge,
zalosti i bola. Liste za dane veselja,i dobrog raspolozenja ali i liste za
orgijanja i  radna raspolozenja. Pokrenem listu, ukljucim mod za slucajan broj
izvodenja i svaki puta je drugacije a melodije su po mom izboru i trenutnoj
potrebi.
    Pozdrav!

From: Misa Radovanovic
  Subject: [slikom] Indeksiranje u Winampu

  Pozdrav! Najpre zahvalnost Gradimiru,  na upotrebljivim informacijama koje
sam dobio.
     Imao bih na istu temu jos jedno pitanje.
     Naime kada otvorim editor, i pritisnem strelicu na gore, on ne pokazuje
indeks broja faila koji je pusten, vec petnaesti pre njega.
     Da li je moguce, podesiti ga da prilikom otvaranja bude fokusiran na fail
koji je u toku, a ako ne tako onda bar, neki koji je blizu njega.
     Nadam se da sam kandidatima koji mi zele na ovo pitanje odgovoriti bio
jasan.
     Ovom prilikom im se zahvaljujem na resenjima, koja ce mi u tom smislu
ponuditi.